top of page

Stacje Robocze i Render Nody

3. Tanio, w maksymalnie krótkim czasie... niestety nie na jutro.

20191127_122604_tn.jpg

1. Doskonale wyregulowane do zadań 
    i aplikacji użytkownika.

2. Ciche i niezawodne. Stworzone zgodnie z fizyką gazów, cieczy i past termicznych.

Pomogę Ci dobrać sprzęt i go wyreguluję

Mogę poszczycić się wieloma rekordami w testach aplikacji oraz benchmarkach. Wiem, które są syntetyczne i nie odzwierciedlają odpowiednio mocy jaką dysponują poszczególne zestawy.  Zarazem wiem jak tworzyć, jak regulować, jakie opcje, napięcia i funkcje zestawom ustawić, aby uzyskać maksymalną wydajność i szybkość działania, kulturę pracy, niski pobór prądu dodatkowo wydłużając trwałość i żywotność.

Od czego zaczynam budować nową stację roboczą?
Od określenia w jakiej aplikacji ma pracować.
Jeżeli do mnie napiszesz, koniecznie umieść w czym pracujesz:
aplikacje, dodatki, sposób wykorzystania.

Jest kilka propozycji semi-uniwersalnych Stacji Roboczych, ale nie są one tanie, nawet u mnie, gdyż wymagają najwyższych modeli procesorów Threadripper 3, a więc takich które mają zarówno dużo rdzeni, wysokie taktowanie turbo wszystkich rdzeni i najchętniej bardzo wysokie taktowanie turbo dwóch rdzeni - 3960x oraz 3970x. Oferty tych stacji znajdziesz tu.

1

Stacje Robocze Renderujące na CPU - procesorach

Stacje te wykorzystują głównie artyści pracujący na silnikach renderujących Vray i Corona.

Założeniem są: komfortowa praca w środowisku Viewport oraz możliwość szybkiego wykonania renderu wstępnego i "na gotowo".

2

Stacje Robocze Renderujące na GPU - kartach graficznych

Stacje te wykorzystują głównie artyści pracujący na silnikach renderujących Octane, NVIDIA OptiX Ray Tracing Engine, ARION, Lightworks, Iris, FStorm, VRay RT, Visual Designer Rendering Suite.

Założeniem są: komfortowa praca w środowisku Viewport oraz możliwość szybkiego wykonania renderu wstępnego i "na gotowo" przy wykorzystaniu jednego lub kilku GPU.

3

Stacje Robocze CAD i semi-CAD

Środowisko CAD jest specyficzne, ale i w nim są różnice. Głowna dotyczy sposobu wykorzystywania sterownika grafiki. Stacje mogą służyć również do renderowania wyników projektowania inżynierskiego i architektonicznego. To od wybranego oprogramowania projektowego i silnika renderującego zależy budowa stacji: Quadro czy GTX, Multi GPU czy Single GPU, High Core Count czy Highest Frequency Low Core Count.  

4

Render Node - CPU lub GPU

Render Node to niewolnik. Komputer mający jedno główne zadanie: liczyć rendery. Ma być maksymalnie wydajny, nie spowalniać i nie hałasować.  Są dwa rodzaje: CPU Render Node i GPU Render Node. Nazwa wyjaśnia wszystko.

5

Upgrade Stacji Roboczej

Czasem wymiana całej stacji jest dużo bardziej kosztowna i mniej przynosi zysku wydajności niż upgrade i regulacja obecnie używanej. 

Nowe procesory, szybszy i nowszy RAM oraz płyta głowna  za ogromne pieniądze może się okazać jedynie odrobinę lepszą od posiadanej po ulepszeniu: np. 2x E5-2695 v2 dorówna w renderingu E5-2670 v3 a nawet E5-2640 v4. A przecież wymiana jedynie CPU może kosztować 1/4 wymiany stacji na taką o tej samej mocy. Przykładów bez liku. Nie wiesz co warto? Zapytaj mnie. Ja wiem, a jak nie wiem to szybko sprawdzę. 

6

Overclocking i Regulacja Precyzyjna

Od 20 lat zajmuję się overclockingiem a od 5 regulacją precyzyjną napięć, natężeń i taktowań wszystkich komponentów stacji i ich podzespołów. Dlaczego to tak ważne? Cisza ze względu na mniejszą emisję cieplną, oszczędność prądu, trwałość komponentów i prędkość działania. 
Cała gama rekordów Świata pobita została przeze mnie stacjami bez OC, tylko wyregulowanymi. 

bottom of page