Stacje Robocze i Render Nody
3. Tanio, w maksymalnie krótkim czasie... niestety nie na jutro.
1. Doskonale wyregulowane do zadań
i aplikacji użytkownika.
2. Ciche i niezawodne. Stworzone zgodnie z fizyką gazów, cieczy i past termicznych.
Pomogę Ci dobrać sprzęt i go wyreguluję
Mogę poszczycić się wieloma rekordami w testach aplikacji oraz benchmarkach. Wiem, które są syntetyczne i nie odzwierciedlają odpowiednio mocy jaką dysponują poszczególne zestawy. Zarazem wiem jak tworzyć, jak regulować, jakie opcje, napięcia i funkcje zestawom ustawić, aby uzyskać maksymalną wydajność i szybkość działania, kulturę pracy, niski pobór prądu dodatkowo wydłużając trwałość i żywotność.
Od czego zaczynam budować nową stację roboczą?
Od określenia w jakiej aplikacji ma pracować.
Jeżeli do mnie napiszesz, koniecznie umieść w czym pracujesz:
aplikacje, dodatki, sposób wykorzystania.
Jest kilka propozycji semi-uniwersalnych Stacji Roboczych, ale nie są one tanie, nawet u mnie, gdyż wymagają najwyższych modeli procesorów Threadripper 3, a więc takich które mają zarówno dużo rdzeni, wysokie taktowanie turbo wszystkich rdzeni i najchętniej bardzo wysokie taktowanie turbo dwóch rdzeni - 3960x oraz 3970x. Oferty tych stacji znajdziesz tu.
1
Stacje Robocze Renderujące na CPU - procesorach
Stacje te wykorzystują głównie artyści pracujący na silnikach renderujących Vray i Corona.
Założeniem są: komfortowa praca w środowisku Viewport oraz możliwość szybkiego wykonania renderu wstępnego i "na gotowo".
2
Stacje Robocze Renderujące na GPU - kartach graficznych
Stacje te wykorzystują głównie artyści pracujący na silnikach renderujących Octane, NVIDIA OptiX Ray Tracing Engine, ARION, Lightworks, Iris, FStorm, VRay RT, Visual Designer Rendering Suite.
Założeniem są: komfortowa praca w środowisku Viewport oraz możliwość szybkiego wykonania renderu wstępnego i "na gotowo" przy wykorzystaniu jednego lub kilku GPU.
3
Stacje Robocze CAD i semi-CAD
Środowisko CAD jest specyficzne, ale i w nim są różnice. Głowna dotyczy sposobu wykorzystywania sterownika grafiki. Stacje mogą służyć również do renderowania wyników projektowania inżynierskiego i architektonicznego. To od wybranego oprogramowania projektowego i silnika renderującego zależy budowa stacji: Quadro czy GTX, Multi GPU czy Single GPU, High Core Count czy Highest Frequency Low Core Count.
4
Render Node - CPU lub GPU
Render Node to niewolnik. Komputer mający jedno główne zadanie: liczyć rendery. Ma być maksymalnie wydajny, nie spowalniać i nie hałasować. Są dwa rodzaje: CPU Render Node i GPU Render Node. Nazwa wyjaśnia wszystko.
5
Upgrade Stacji Roboczej
Czasem wymiana całej stacji jest dużo bardziej kosztowna i mniej przynosi zysku wydajności niż upgrade i regulacja obecnie używanej.
Nowe procesory, szybszy i nowszy RAM oraz płyta głowna za ogromne pieniądze może się okazać jedynie odrobinę lepszą od posiadanej po ulepszeniu: np. 2x E5-2695 v2 dorówna w renderingu E5-2670 v3 a nawet E5-2640 v4. A przecież wymiana jedynie CPU może kosztować 1/4 wymiany stacji na taką o tej samej mocy. Przykładów bez liku. Nie wiesz co warto? Zapytaj mnie. Ja wiem, a jak nie wiem to szybko sprawdzę.
6
Overclocking i Regulacja Precyzyjna
Od 20 lat zajmuję się overclockingiem a od 5 regulacją precyzyjną napięć, natężeń i taktowań wszystkich komponentów stacji i ich podzespołów. Dlaczego to tak ważne? Cisza ze względu na mniejszą emisję cieplną, oszczędność prądu, trwałość komponentów i prędkość działania.
Cała gama rekordów Świata pobita została przeze mnie stacjami bez OC, tylko wyregulowanymi.