Moje usługi
Ceny usług zdalnych regulacji, ekspertyzy, usuwania błędów systemu i rejestru, naprawy plików systemowych:
1'wsza godzina, a tym samym ekspertyza 240 zł netto. Każda następna 120 zł netto/h (w odcinkach pół godzinnych).
Chcesz zaoszczędzić czas i pieniądze? Przygotuj dla mnie informacje jaki masz sprzęt i w jakich aplikacjach działasz.
Potrzebuję dane: CPU; Płyta główna - model / RAM: model, numer katalogowy / Karta graficzna - model / Zasilacz: marka, model
i moc / Obudowa: marka, model i modyfikacje / Chłodzenie CPU - marka model lub zdjęcie / Dyski: marka i model.
Budowa Stacji Roboczej / Upgrade Stacji Roboczej
Budowa od podstaw: dobiorę do Twoich potrzeb komponenty i stworzę najlepszą, w dostępnym dla Ciebie budżecie, stację roboczą dokładnie do aplikacji w których pracujesz. Tanio i ultra-solidnie.
Upgrade - dobiorę, zainstaluję, wyreguluję i przetestuję nowo zainstalowane komponenty. Dzięki czemu będziesz mieć pewność, że wszystko działa jak trzeba, tylko szybciej, wydajniej i ciszej.
Overclocking i regulacja
Overclocking to przetaktowywanie zegarów i prędkości komponentów Stacji Roboczej / komputera.
Regulacja to wyregulowanie napięć, natężeń, prędkości ich zmian oraz poziomów temperatur i mocy utrzymanej CPU/GPU.
Zysk mocy:
Intel Core i7: do 35%.
AMD Ryzen : do 25%
Intel Xeon E Family: do 20% w obciążeniu długotrwałym.
AMDThreadripper: 20 - 100% (3990x)
GPU RTX: 10-12% GTX: ~15% Titan V: 35%
Czyszczenie i wymiana past
Stacje Graficzne i komputery Hi-End to doskonałe filtry kurzu. Niestety osiadając na wentylatorach upośledza on podcinanie słupa powietrza, a radiatorom upośledza funkcję oddawania ciepła przez odpromieniowanie. Nie czyszczony komputer : jest głośny, grzeje się, spada mu moc, a w ekstremalnych przypadkach zacina lub może ulec zupełnemu uszkodzeniu. Pasta wysycha szybciej
i koło się zatacza.
Pasty termoprzewodzące w rzeczywistości należy wymieniać co 2-3 lata maks.
Wyciszanie stacji / komputera
Siedzisz koło "suszarki" i nie możesz się skupić? Ukochana nie może oglądać filmu gdy pracujesz/grasz bo "szumi"? A może jak włączasz komputer, to budzisz dzieci sąsiadów?
Jest kilka sposobów wyciszania:
Wymiana chłodzenia CPU/ GPU
Maty wygłuszające
Dodatkowe wentylatory
Wymiana termo-past i termo-padów.
Wymiana płynów chłodzących.
Wyślesz zdjęcia i parametry a potem do mnie na 2 dni komputer - wróci cichutki.
Regulacja OS Windows
Windows to system dla wszystkich... ale przecież każdy ma inne potrzeby. Windows to też najpopularniejszy system biurowy - i tu jest właśnie problem. Oprogramowanie biurowe, to nie oprogramowanie profesjonalne.
Co robię: wyłączam procesy niepotrzebne, zmieniam konfiguracje procesów względem ich priorytetów dostępu do pamięci i pracy CPU, reguluję poziomy obciążeń dopuszczalnych dla procesów, zmieniam ustawienia indeksacji, reguluję na większych maszynach koligację.
Czy stacje wielkich brandów mają taką regulację? Nie. Kolejny zysk dla Ciebie :)
Planowanie dystrybucji mocy obliczeniowej w Studiu
Rozwijasz studio i nie wiesz jak zainwestować pieniądze w sprzęt i licencje aby uzyskać najlepszą moc renderującą / obliczeniową ?
Powiesz czym się dokładnie zajmujesz i jakich aplikacji używasz , określisz ilość pracowników, obecny sprzęt, budżet jaki masz do zagospodarowania a ja przedstawię Ci optymalną ścieżkę rozwoju Twoich architektur sprzętowych i rozwój sieci nodów (jeżeli dotyczy).
Ten plan jest ważny gdyż łatwo zainwestować dużo środków w licencje i sprzęty, które będą marnować swoją potencjalną moc.
OWG - Ogólne Warunki Gwarancji
AD Venture udziela 2 letniej gwarancji na działanie Stacji, a poszczególne komponenty u producenta mają często:
-
7-10 lat: Zasilacze i pamięci RAM
-
5 lat: Układ chłodzenia cieczą AIO lub chłodzenia Noctua
-
5 lat: Dyski Samsung
-
2 lata : Obudowa, HDD, płytę główną, monitor, kartę graficzną
Wykluczenia i ograniczenia gwarancji:
Uszkodzenia mechaniczne, zalanie nie dotyczące układu chłodzenia, pożar, przegrzanie, ingerencja i nieprawidłowy montaż części wewnątrz obudowy.
Prawidłowe działanie systemu operacyjnego Windows po aktualizacjach.
Uszczegółowienie prawidłowego działania: Stacja przekazana zostaje odpowiednim chłodzeniem, pozwalającym na uzyskanie temperatury IDLE (spoczynku) niższej niż 40 st. C, z delta (różnicą) do temperatur w maksymalnym obciążeniu nie przekraczającym delty: 65st. Celsjusza- 105 st C. maks. dla procesorów Intel; a 45st Celsjusza - max 85 dla Ryzen/Threadripper.
Zleceniodawca i użytkownik sprzętu mają obowiązek utrzymania czystości wewnątrz obudowy i dbanie o prawidłowe działanie układów chłodzących (czyszczenie mechaniczne - odkurzacz z miękką nakładką z włosiem). W celu pomiaru temperatury wystarczy uruchomić HWINFO64 - skrót na pulpicie lub Pasku i w odpowiedniej zakładce sprawdzić odczyty procesora, którego temperatura nie powinna przekraczać temperatury maksymalnej dla danego modelu CPU.
Uwaga: Zbierający się na radiatorach kurz upośledza ich oddawanie ciepła przez promieniowanie, a zbierający się kurz na ostrzach śmigieł upośledza funkcję podcinania słupa powietrza, tym samym ograniczając wydajność chłodzenia.
W chwili oddania i podczas długotrwałych testów pełnego obciążenia procesor nie przekroczył temp. max Tjunction - 5 stopni Celsjusza na profilach wyregulowanych dla użytkownika.
Stacja ma wyregulowane 2 - 5 profili, a każdy przetestowany pod obciążeniem.
Stacja została przetestowana różnymi dostępnymi benchmarkami stabilności wraz temperaturami.
Testy, których dowodem są zrzuty ekranu w katalogach Obrazy / Testy, nie wykazały żadnych błędów.
Testy Stabilności w OCCT znajdują się w katalogu Dokumenty/OCCT
Procedura zgłaszania reklamacji dla produktów objętych gwarancją :
Reklamacje należy kierować bezpośrednio do AD Venture. Dane kontaktowe znajdują się na stronie pierwszej gwarancji.
Termin realizacji gwarancji zależy od punktów serwisowych producenta a jej warunki określają zapisy na stronie producenta.
Termin rozpatrzenia reklamacji uzależniony jest od producenta.
Produkt należy zgłosić poprzez dowolny kontakt z AD Venture tj. e-mail, telefon lub osobiście.
Po zgłoszeniu reklamacji niezbędne informacje oraz adres do dostarczenia produktu zostaną przesłane drogą elektroniczną.
AD Venture dołoży starań by usterkę usunąć w krótkim czasie (72h od otrzymania) – nie określając wyniku rozpatrywania gwarancji – chyba, że uszkodzenie wynikało z uszkodzenia mechanicznego dokonanego przez użytkownika lub jego niewłaściwego użytkowania sprzętu.
Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji (naprawa lub wymiana lub zwrot kosztów zakupu) leży po stronie Gwaranta ostatecznego – max 60 dni.
Wykluczenia : Uprawnienia Kupującego z tytułu udzielonej gwarancji wygasają:
-
po upływie okresu gwarancji;
-
w przypadku użytkowania/eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami ujętymi przez producenta, a udowodnionym przez AD Venture.
-
w przypadku uszkodzenia lub wady towaru powstałej na skutek braku odpowiedniej konserwacji, uszkodzenia mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu;
-
w przypadku naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru lub zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający weryfikację podzespołu.
Jeśli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany o zaistniałej sytuacji wraz niezbędną dokumentacją wizualną (jeżeli dotyczy).
W przypadku, gdy naprawa bądź wymiana towaru na nowy nie jest możliwa, AD Venture zastrzega sobie możliwość wymiany towaru na towar podobny, o parametrach nie gorszych, niż towar reklamowany.
Ograniczenia:
Użytkownik / Zleceniodawca, jest odpowiedzialny w całości za dane przechowywane i ich zabezpieczenie w postaci ich kopii zapasowych. Firma AD Venture nie ponosi odpowiedzialności za żadne straty wynikające z wadliwego działania któregokolwiek z nośników danych czy też systemów liczących.
Firma AD Venture dołożyła wszelkich starań aby zapewnić pełne możliwości archiwizacji kopii danych wrażliwych.
Wszelkie testy działania systemów zapisu i odczytu danych nie wykazały błędów w momencie oddania Stacji do użytku.
W relacjach wynikających z niniejszej Gwarancji stosuje się przepisy prawa Polskiego.
Niniejsze zasady mają zastosowanie na terytorium Ziemi.
O wszelkich wadach Stacji Roboczej należy niezwłocznie poinformować AD Venture w osobie Piotra Orkisza.
Możliwa jest wtedy wstępna, szybka diagnoza oraz pomoc.
Firma AD Venture dołoży wszelkich starań by w czasie 72 godzin przywrócić pracę Stacji i w jak najkrótszym czasie zabezpieczyć możliwość kontynuowania pracy Stacji Roboczej w oryginalnej formie, w tym, jeżeli to możliwe, wypożyczy bezpłatnie komponenty na czas naprawy / rozpatrywania gwarancji.
W przypadku niedostępności Piotra Orkisza, ten zdalnie wskaże serwis do którego należy się udać i w przypadku wadliwego działania Stacji opłaci wymianę uszkodzonego komponentu.
Czas wykonania naprawy 72h u klienta nie jest gwarantowany – a jedynie możliwy.