Moje usługi

Budowa Stacji Roboczej / Upgrade  Stacji Roboczej

Budowa od podstaw: dobiorę do Twoich potrzeb komponenty i stworzę najlepszą, w dostępnym dla Ciebie budżecie, stację roboczą dokładnie do aplikacji w których pracujesz. Tanio i ultra-solidnie. 

Upgrade - dobiorę, zainstaluję, wyreguluję i przetestuję nowo zainstalowane komponenty.  Dzięki czemu będziesz mieć pewność, że wszystko działa jak trzeba, tylko szybciej, wydajniej i ciszej. 

Wyciszanie stacji / komputera

Siedzisz koło "suszarki" i nie możesz się skupić? Ukochana nie może oglądać filmu gdy pracujesz/grasz bo "szumi"? A może jak włączasz komputer, to budzisz dzieci sąsiadów? 

 


Jest kilka sposobów wyciszania:

Wymiana chłodzenia CPU/ GPU

Maty wygłuszające

Dodatkowe wentylatory

Wymiana termo-past i termo-padów.

Wymiana płynów chłodzących.

Wyślesz zdjęcia i parametry a potem do mnie na 2 dni komputer - wróci cichutki.  

Overclocking i regulacja

Overclocking  to przetaktowywanie zegarów i prędkości komponentów Stacji Roboczej / komputera.
Regulacja to wyregulowanie napięć, natężeń, prędkości ich zmian oraz poziomów temperatur i mocy utrzymanej CPU/GPU.
Zysk mocy:

Intel Core i7: do 35%.

AMD Ryzen : do 25%

Intel Xeon E Family: do 20% w obciążeniu długotrwałym.  
GPU: 12-35%

Czyszczenie i wymiana past

Stacje Graficzne i komputery Hi-End to doskonałe filtry kurzu. Niestety osiadając na wentylatorach upośledza on podcinanie słupa powietrza, a radiatorom upośledza funkcję oddawania ciepła przez odpromieniowanie. Nie czyszczony komputer : jest głośny, grzeje się, spada mu moc, a w ekstremalnych przypadkach zacina lub może ulec zupełnemu uszkodzeniu. Pasta wysycha szybciej
i koło się zatacza.

Pasty termoprzewodzące w rzeczywistości należy wymieniać co 2-3 lata maks.

Regulacja OS Windows 

Windows to system dla wszystkich... ale przecież każdy ma inne potrzeby. Windows to też najpopularniejszy system biurowy - i tu jest właśnie problem. Oprogramowanie biurowe, to nie oprogramowanie profesjonalne. 

Co robię: wyłączam procesy niepotrzebne, zmieniam konfiguracje procesów względem ich priorytetów dostępu do pamięci i pracy CPU, reguluję poziomy obciążeń dopuszczalnych dla procesów, zmieniam ustawienia indeksacji, reguluję na większych maszynach koligację.

Czy stacje wielkich brandów mają taką regulację? Nie. Kolejny zysk dla Ciebie :)

Planowanie dystrybucji mocy obliczeniowej w Studiu

Rozwijasz studio i nie wiesz jak zainwestować pieniądze w sprzęt i licencje aby uzyskać najlepszą moc renderującą / obliczeniową ? 

Powiesz czym się dokładnie zajmujesz i jakich aplikacji używasz , określisz ilość pracowników, obecny sprzęt, budżet  jaki masz do zagospodarowania a ja przedstawię Ci optymalną ścieżkę rozwoju Twoich architektur sprzętowych i rozwój sieci nodów (jeżeli dotyczy). 
Ten plan jest ważny gdyż łatwo zainwestować dużo środków w licencje i sprzęty, które będą marnować swoją potencjalną moc.

OWG - Ogólne Warunki Gwarancji

 AD Venture udziela 2 letniej gwarancji na działanie Stacji, a poszczególne komponenty u producenta mają często:

  • 7-10 lat: Zasilacze i pamięci RAM

  • 5 lat: Układ chłodzenia cieczą AIO lub chłodzenia Noctua

  • 5 lat: Dyski Samsung 

  • 2 lata : Obudowa, HDD, płytę główną, monitor, kartę graficzną

Wykluczenia i ograniczenia gwarancji:

 

Uszkodzenia mechaniczne, zalanie nie dotyczące układu chłodzenia, pożar, przegrzanie, ingerencja i nieprawidłowy montaż części wewnątrz obudowy.

Prawidłowe działanie systemu operacyjnego Windows po aktualizacjach. 
 

Uszczegółowienie prawidłowego działania: Stacja przekazana zostaje odpowiednim chłodzeniem, pozwalającym na uzyskanie temperatury IDLE (spoczynku) niższej niż 40 st. C, z delta (różnicą) do temperatur w maksymalnym obciążeniu nie przekraczającym delty: 65st. Celsjusza- 105 st C. maks. dla procesorów Intel; a 45st Celsjusza - max 85 dla Ryzen/Threadripper.

 

Zleceniodawca i użytkownik sprzętu mają obowiązek utrzymania czystości wewnątrz obudowy i dbanie o prawidłowe działanie układów chłodzących (czyszczenie mechaniczne - odkurzacz z miękką nakładką z włosiem). W celu pomiaru temperatury wystarczy uruchomić HWINFO64 - skrót na pulpicie lub Pasku i w odpowiedniej zakładce sprawdzić odczyty procesora, którego temperatura nie powinna przekraczać temperatury maksymalnej dla danego modelu CPU.

Uwaga: Zbierający się na radiatorach kurz upośledza ich oddawanie ciepła przez promieniowanie, a zbierający się kurz na ostrzach śmigieł upośledza funkcję podcinania słupa powietrza, tym samym ograniczając wydajność chłodzenia.

W chwili oddania i podczas długotrwałych testów pełnego obciążenia procesor nie przekroczył temp. max Tjunction - 5 stopni Celsjusza na profilach wyregulowanych dla użytkownika.

 

Stacja ma wyregulowane 2 - 5 profili, a każdy przetestowany pod obciążeniem.

Stacja została przetestowana różnymi dostępnymi benchmarkami stabilności wraz temperaturami.

Testy, których dowodem są zrzuty ekranu w katalogach Obrazy / Testy, nie wykazały żadnych błędów.
Testy Stabilności w OCCT znajdują się w katalogu Dokumenty/OCCT

  

Procedura zgłaszania reklamacji dla produktów objętych gwarancją :

Reklamacje należy kierować bezpośrednio do AD Venture. Dane kontaktowe znajdują się na stronie pierwszej gwarancji.
Termin realizacji gwarancji zależy od punktów serwisowych producenta a jej warunki określają zapisy na stronie producenta.

Termin rozpatrzenia reklamacji uzależniony jest od producenta.

Produkt należy zgłosić poprzez dowolny kontakt z AD Venture tj. e-mail, telefon lub osobiście.

Po zgłoszeniu reklamacji niezbędne informacje oraz adres do dostarczenia produktu zostaną przesłane drogą elektroniczną.
AD Venture dołoży starań by usterkę usunąć w krótkim czasie (72h od otrzymania) – nie określając wyniku rozpatrywania gwarancji – chyba, że uszkodzenie wynikało z uszkodzenia mechanicznego dokonanego przez użytkownika lub jego niewłaściwego użytkowania sprzętu.

Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji (naprawa lub wymiana lub zwrot kosztów zakupu) leży po stronie Gwaranta ostatecznego – max 60 dni.


Wykluczenia : Uprawnienia Kupującego z tytułu udzielonej gwarancji wygasają:

  • po upływie okresu gwarancji;

  • w przypadku użytkowania/eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami ujętymi przez producenta, a udowodnionym przez AD Venture.

  • w przypadku uszkodzenia lub wady towaru powstałej na skutek braku odpowiedniej konserwacji, uszkodzenia mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu;

  • w przypadku naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru lub zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający weryfikację podzespołu.

 

Jeśli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany o zaistniałej sytuacji wraz niezbędną dokumentacją wizualną (jeżeli dotyczy).

W przypadku, gdy naprawa bądź wymiana towaru na nowy nie jest możliwa, AD Venture zastrzega sobie możliwość wymiany towaru na towar podobny, o parametrach nie gorszych, niż towar reklamowany.

 

Ograniczenia:

Użytkownik / Zleceniodawca, jest odpowiedzialny w całości za dane przechowywane i ich zabezpieczenie w postaci ich kopii zapasowych. Firma AD Venture nie ponosi odpowiedzialności za żadne straty wynikające z wadliwego działania któregokolwiek z nośników danych czy też systemów liczących.

Firma AD Venture dołożyła wszelkich starań aby zapewnić pełne możliwości archiwizacji kopii danych wrażliwych.
Wszelkie testy działania systemów zapisu i odczytu danych nie wykazały błędów w momencie oddania Stacji do użytku.

 

W relacjach wynikających z niniejszej Gwarancji stosuje się przepisy prawa Polskiego.

Niniejsze zasady mają zastosowanie na terytorium Ziemi.

 

O wszelkich wadach Stacji Roboczej należy niezwłocznie poinformować AD Venture w osobie Piotra Orkisza.
Możliwa jest wtedy wstępna, szybka diagnoza oraz pomoc. 

 

Firma AD Venture dołoży wszelkich starań by w czasie 72 godzin przywrócić pracę Stacji i w jak najkrótszym czasie zabezpieczyć możliwość kontynuowania pracy Stacji Roboczej w oryginalnej formie, w tym, jeżeli to możliwe, wypożyczy bezpłatnie komponenty na czas naprawy / rozpatrywania gwarancji.
 

W przypadku niedostępności Piotra Orkisza, ten zdalnie wskaże serwis do którego należy się udać i w przypadku wadliwego działania Stacji opłaci wymianę uszkodzonego komponentu.
Czas wykonania naprawy 72h u klienta nie jest gwarantowany – a jedynie możliwy.